Verhuur en beheer

De Houtrustkerk kan per dagdeel worden gehuurd voor conferenties, vergaderingen, bruiloften, uitvaartdiensten, concerten van niet te grote ensembles, etc. U kunt daartoe contact opnemen met de koster Margriet Lagedeau.

Het gebouwencomplex bestaat uit een sfeervolle kerkzaal met een grote wand voor videoprojectie, een keuken en een vergaderruimte met 30 zitplaatsen en uitzicht op de tuin. De kerk beschikt over een goede akoestiek voor opnamen van diensten en kleine ensembles. In overleg is eenvoudige of uitgebreide catering mogelijk. Kerkzaal en/of vergaderruimte kunnen ook apart worden gehuurd.

Kosterij
Onze koster is Margriet Lagadeau (070-3457291 of haagschbloemenhofje@gmail.com). Met veel zelfvertrouwen, rust en daadkracht doet ze haar werk. Margriet woont naast de kerk. Ze is gastvrouw op zondag, zorgt voor koffie en het kerkgebouw en beheert de elektronische agenda. Wanneer nodig verzorgt zij de catering.

Kerkrentmeesters
De kerkrentmeesters zijn verantwoordelijk voor beheer en financiën van de kerk en de vereniging. Financiële zaken worden behartigd door onze penningmeester. Voor vragen of opmerkingen over deze zaken kunt u bij hen terecht.