De eerste dag van de week is de dag van het licht. Op zondag komen we bijeen om te vieren. Met liederen en gebeden, woorden en stilte, staan we stil bij dit wonderlijk bestaan. Daarna trekken we de wereld weer in om onze inspiratie te verzilveren in levenspraktijk.

Tweemaal per maand gaat onze eigen predikant voor. Na de kerkdienst is er koffiedrinken, waarbij we elkaar ontmoeten. Een niet uit te vlakken modern sacrament.

Door het jaar heen zijn er bijzondere diensten: de kerstnachtdienst, de paascyclus die begint op Witte Donderdag en de laatste zondag van het kerkelijk jaar. Verder zijn er oecumenische diensten en een provinciale ontmoetingsdag van de VVP Zuid-Holland.

Via deze link kunt u het preekrooster bekijken.

Rolstoeltoegankelijk

Het gebouw is voor mensen in een rolstoel, met een rollator, krukken of een wandelstok goed te bezoeken.

Ringleiding aanwezig

In de gehele kerkzaal is de preek goed te volgen als u uw gehoorapparaat in de T-stand zet.

Rollator aanwezig

In de Houtrustkerk is een rollator aanwezig voor degene die het nodig heeft.

Het is mogelijk via www.kerkomroep.nl de diensten in de Houtrustkerk te beluisteren; op de site gaat u naar Zuid-Holland, naar Den Haag en naar Houtrustkerk. Daar kunt u ‘live’ de dienst beluisteren of later de laatste dienst(en) beluisteren of downloaden.

Entree Vrije entree
Locatie Houtrustkerk, Beeklaan 535, Den Haag